Jak zdobyć darmowe i tanie zdjęcia na bloga?

       Internet, aż kipi od miejsc, które oferują nam zdjęcia na bloga czy też stronę internetową. Trzeba przyznać, że nasza strona znacznie lepiej będzie się prezentować, jeśli obok tekstu, zamieścimy odpowiednią grafikę, szczególnie tematyczną. Przeglądałem już wiele artykułów, które prezentują darmowe strony ze zdjęciami do pobrania. Jednak przyznam, że napotykałem na wielki galimatias, który szczególnie nic nowego nie wnosił. Może dlatego, że moja wiedza w zakresie przeszukiwania miejsc w tejże tematyce jest kiepska, lub po prostu faktycznie jest coś na rzeczy z tymi stronami. Nie mniej jednak pomyślałem, że skoro ja mam problemy, to osoby, które dopiero co zaczynają pisanie swojego bloga, również na takie problemy natrafią. Co jednak zrobić, aby nasze pisanie było oplecione ciekawymi zdjęciami o darmowym charakterze i to jeszcze z możliwością komercyjnego wykorzystania? Pozostaje nam szukać nadal strony, która nam to zapewni, co nie zawsze może okazać się prostą sprawą. Mam jednak do polecenia świetny portal, który umożliwia nam pobranie darmowych zdjęć do użytku komercyjnego, a także innych, za niewielką opłatę, co właściwie nie jest konieczne, gdyż wybór darmowych zdjęć jest bardzo szeroki. Drodzy Internauci, przedstawiam Wam:

Pixmac - agencja stockowa oferująca ponad 10 milionów obrazów.
Bank zdjęć Pixmac.pl.
Kupuj tanie zdjęcia i grafiki. Pixmac sprzedaje miliony zdjęć, ilustracji, tapet i grafik wektorowych.
To najprostszy w użyciu serwis stockowy na świecie. Kupuj bez rejestracji już w kilka minut!

Nie będę zamieszczał tu listy innych stron, które oferują płatne, czy też darmowe zdjęcia do użytku zewnętrznego. Znajdziecie je na wielu tematycznych blogach, stronach. Polecam jednak najprostszy serwis, który doskonale opanujecie. A przyznacie, że 1 zł, za ciekawe zdjęcie, które upiększy waszą stronę internetową, która do tego jeszcze przynosi Wam zysk, to naprawdę niewiele.

Komentarze

Popularne posty